Commercie is een breed begrip. Ondersteuning eigenlijk ook. De werkwijze van Bureau Klantbeheer kenmerkt zich door maatwerk. Iedere opdracht is anders. Veel voorkomende ondersteunende werkzaamheden die traditioneel goed door ons kunnen worden uitgevoerd., zijn bijvoorbeeld:
Relatiebeheer
Structureel klantcontact maakt de band met klanten sterker. Een loyale klant zal minder snel zwichten voor uw concurrent, ook al komt deze met een scherpe aanbieding. Een trouwe klant kan – vaker dan u denkt – ook voor nieuwe relaties zorgen! Wij kunnen uw klanten periodiek voor u bezoeken, bijvoorbeeld als een freelance vertegenwoordiger. Dit is met name interessant voor bedrijven die net te klein zijn om hiervoor een vaste buitendienstmedewerker in dienst te nemen.
Uw mailbox
Wanneer het voor u lastig, of tijdrovend (of juist te incidenteel) is om uw algemene mail bij te houden, kunnen wij dit voor u doen. Met name de commerciële kansen die dit oplevert, zijn interessant. Of juist een klacht, die even extra aandacht verdient. Bureau Klantbeheer houdt een commerciële vinger aan de pols.
Offertes
Essentieel voor uw omzetkansen. Een goede en tijdige offerte. Wij kunnen deze voor u maken en netjes en op tijd bij uw klant bezorgen. Zo nodig doen wij ook de noodzakelijke follow-up voor u. Het vergroot uw kansen op succes.
Dergelijke ondersteuning geeft een indruk van wat Bureau Klantbeheer zoal voor u zou kunnen betekenen. Vaak maatwerk, altijd veelzijdig en vooral op zoek naar resultaat voor u!
Laten wij eens praten.
© 2015 Bureau Klantbeheer
Mogelijk gemaakt door:Maijer Websolutions